Wednesday, January 12, 2011

haritu,,,aku terserempak dgn dy skali ag,,,,aku ingatkan nak tegur dy,,,tapi malah dy lari dari aku,,,aku anggap skunk ni dy benar2 ingin melupakan diriku,,,aku harap kau jangan kembali pada aku lagi,,,dan aku harap smoga hati aku xkan ade perasaan kat kau lagi,,,aku ingin melupakan dirikau,,,atau smua ini aku shj yg perasan ????aku harap dy xkan kembali pada aku lagi,,,smoga hati aku dapat menerima takdir tuhan ,,,mulai hari ini aku xkan memrlukan kau lagi dalam hidup aku,,,,dan aku akan sedaya upaya utk melupakan dirikau,,,aku anggap kau dan aku sudah tiada ape2 hubungan lagi,,,walaupun aku sering teringat dekat kau,,,aduhai,,,susahnyer tuk melupakan kau,,,aku harap naty aku akan berpindah sekolah,,,dan akan berjauhan dgn kau,,,,skunk ni aku tengokdekat fb kau ade gambar perempuan,,,adakah engkau skunk sedang dlamun cinta dgnyer,,????aku doakan kau semoga kau kekal bersamanyer...
apa macam k x ayat aku????
shj jewk aku buat????
macam owg yg tengah patah hati,,,dgn kekasihnyer
aku pernah mengelaminyer,,,,
sedih gile bile kekasih wat cm tu
tapi tu smua dalam mimpi sahaja

No comments:

Post a Comment