Friday, January 21, 2011

hari pembalasan,,,,,

huhuhuhu,,,,semalam dapat gak aku berguwau dgn adq aku,,,huhuhuhu,,,bestnyer cm nk wt ag,,,,
merah2 kaki aku dwtnyer bile adq aku main cekau2 macam kucing dgn anjing,,,,pdhal semalamdy yg cari pasal dlu aku tnga syok makan leh lak dy cari gadoh amik ko buku ko aku lekatkan dgn gam,,,,padan muka,,,,balaz blek dax uh,,,dy g amek beg kesayangan aku dy letak gam yg mak bli dgn harga setakat 20sen,,,,,
xcukup lagi,,,,dy perginyer pijak2 kaki aku yg tnga sakit pasal pertandingan merentas desa uh,,,ha!!!!amik kokena penampar maut aku,,,,lega skit,,,,nasib baik lah ko xmenjerit cm dax gedix2,,,,,
xpe nanty bile bangon pagi aku nak simbah muka ko dgn ayer sjok,,,,biar ko sedar skit,,,tp ksian pulak masa waktu malam uh,,,,mak aku nk salinkn jadual skol adq aku,,,adq aku yg kena tian pulak tngok muka daq uh,,,,seronok&gembira sangat2,,,,hu,,malam nk kne kuo g kedai sok dh masok skol,,,ary pertama beb,,,,hu,,,,mesti banyak giler pelajaran,,,,owg jenis aku blaja ikot mood,,,law x???masok tlinga kiri kuo tlinga kanan!!!

No comments:

Post a Comment